Thursday, August 20, 2009

♥ pingu ? penguin ? pirana ? ♥

ni sume gelaran tuk 'mem' besar kat opis i...
tak baik kan ? tp nk wat mcmane...
we ols bengang sgt kat dia.. dia conquer sume keje...
ke hulu.. ke hilir..
hentak mjea... mengeluh ckp x sempat tgk tv...
ckp tepon kuat2.. tu sume nak tunjukkan dia terAMAT lah bznyer...
ye.. mmg lah best.. dia buat sume...
sbb we ols tak yah buat keje...
tp sampai biler ???
kalau ari2 buat keje data entry.. mane tahan...
we ols nak belajar... at least dpt skit experience..

ni tak... sangap la kalau ari2 g keje mcm ni...
co. quite big... tender byk... project berlambak..
tp we ols... i, alynne, fara & husna.. ari2 ym, fb, blog & email...
tak BERKEMBANG la otak we ols...

to pingu or penguin or pirana..
pls lah.. tlg lah ubah cara keje awak tu...
soooo outdated la... 'i trust nobody'... blh ke dia ckp mcm tu ??
adehhh... we ols sangap.. we ols bosan.. we ols tension...
kalau mcm
ni... baik tak yah amik we ols keje... xoxo

4 comments:

alynne said...

akak..comey la pic pingu tuh

♥ G-Jã ♥ said...

hehehe... pingu mmg comey..

AiniQMY said...

pingu mane yg comel..kalau yg sebelah meja kak jija tu...harem... to pingu jugak :
"jgn ckp putar belit,jgn suke cari salah org,jgn suke bangga diri tak tentu pasal,jgn suke menyusahkan hidup org lain,semua tu tak baik...tula Allah balas, taim nak raya gaji ko kena potong..tapi bukan ko dapat bonus byk ke? dah tu mane duit bonus ko? byr utang along??? ko kate ko kaya raya...ape daaaa"

*puehhatiden*

♥ G-Jã ♥ said...

hahaha.. akak x tau kisah psl dia dpt bonus terlebih tu.. td g BJ bdk2 sne ckp... kalau gaji ko lebih ko senyap2 jer kan... bila gaji ko kurang.. satu dunia kene dgr ko membebel... akak dah x blh tgk muka dia.. tak leh dgr suara dia... buat dosa aku jer ngumpat dlm ati... org yg suke bangga diri... suke mengaibkan org lain (marah org dpn org lain)...org yg suke carik kesalahan org lain..u better be careful.. doa org teraniaya ni dimakbulkan tuhan...

*puas ati den jugak*


I made this widget at MyFlashFetish.com.