Saturday, January 16, 2010

♥ BZ buzz ♥

MONDAY to FRIDAY = BUZY

giler ar....
biasenye org lain.. kalau bz... mebe sampai weds or thurs jer...

FRIDAY is ari tuk berjimba.... but not me...
im getting bz... day by day....
padan muka i kan ? dulu masa kat IBIL... komplen...
boring... tak der keje... skrg ? amik ko...
buat keje sampai tak leh nak balik...
sampai bwk balik keje kat umah... damn!! ni yg i paling tak suke...
rumah ialah tmpt tuk berehat bersantai...
tp i terpaksa... senin ni nak kene submit dowh...
tu pun i mintak pospon.. kalau tak smlm (friday) dah kene anto...
ape2 pun i plan tuk buat yg terbaik...
sbb i target nak keje lame kat sini...
at least for another 3-5 yrs...
kat sini... member2 ok... (blh blah lah sape2 yg tak OK tu)
bos pun ok... (gila2 gak... blh diajak borak)
keje OK.... tp kdg2 agak stress bile org dok push2 suh cepat...
hello.. keje i byk ok... blh sabar tak ??
dah ler dgn pc yg lembab... kdg2 tu pun buat i tension..
ape2 pun.... i still blh control lg....
kat sini... kebykan arinyer i stay back... dlm kul 8 br balik...
sbb pertama... nak kene siapkan keje...
sbb kedua... kene tgu hubby... dia pun bz kat opis...
and kalau dia balik awal pun dia nak main bola...
so... baik i dok kat opis siapkan keje...
actually kalau i nak balik cpt pun blh...
suh abah or ayie amik... tp malas lah nak sshkan diorang kan...
biar je lah i tgu....
tp bile time closing.... 12-1 am br balik.... ala2 zaman kat tesco dulu...

so.... kesimpulannya... skrg ni... i rasa masa terlalu cpt sgt berlalu...
sekejap jer dah wknd balik... rasa mcm baru jer ari sabtu lps i lepak2 kat umah...
then nnt dah senin balik... bz..bz..bz... sampai friday... fuhhh!!~

ape2 pun.. i bersyukur... sbb i ade KERJA...
and i bekerja tuk diri i & family...
its motivate me to work harder this yr...
to accomplish my mission....
chaiyok chaiyok....


4 comments:

yeen said...

adeh kalu cite pasal keje ni.. sampai bila2 pun x abis.. kitaorg skrg lg best.. leave frozen...sampai bulan 4...sistem baru nk masuk...

♥ G-Jã ♥ said...

uishhh... freeze cuti ? bosannyer... bile lah nak rest kalau camtu...

suray4 said...

wa..bangga aku ngan ko!
workaholic skang

♥ G-Jã ♥ said...

time kasih aya... ko mmg patut bangga dgn aku... aku tidak sma spt di ibil dulu.... aku workaholic.... horlick... ehh... kat opis tak buat air pun sbb mak cik bibik indon ngok ngek tu g basuh filter dlm toilet & ring dia jatuh dlm jamban pastu dia g jolok amik.... nasib member aku nmpk.... serius aku tak buat air kat opis semenjak sebulan yg lalu... bukan sbb aku sibok/workaholic yg aku tak buat air tu... merapu...


I made this widget at MyFlashFetish.com.